wtorek, 8 lipca 2014

Information.

Kochani, nie, to nie rozdział ( niestety ) :/
 
Ostatnio miałam mało wolnego czasu, nie to, że się opierdzielałam, nie xD Po prostu wyjeżdżam na kolonię za parę dni i rzadko kiedy bywałam na komputerze :P Myślałam, że wyrobię się ze wstawienie rozdziału na bloga, ale przeliczyłam swoje umiejętności gospodarowania czasu. Plus stało się to, że mój ukochany telefon umarł i również się tym zajmowałam, bo bez telefonu 11 dni za granicą? Cienka sprawa, mówiąc krótko.
Może jeszcze uda mi się wstawić rozdział przed wyjazdem, a jak nie, opublikuję go dopiero gdy wrócę, czyli 2 sierpnia :( Ogólnie rozdział jest gotowy do wstawienia, ale strasznie mi się komputer zwiesza i trudno dodawać mi na stronę powiadomienia o rozdziale :P
 
Póki co, życzę wam Miłych i pogodnych wakacji! Niech wasza opalenizna będzie jak najbardziej brązowa, a ja po wypoczynku we Włoszech i Francji wrócę do was i zasypię nowymi rozdziałami, w których : oj, będzie się działo! :D
 
Kocham xoxo.
 
K.

7 komentarzy:

  1. Gdzie (miasto) i kiedy będziesz we Włoszech, bo może się spotkamy? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy ogółem to Włochy i Francja, a ogółem to Liguria i Lazurowe Wybrzeże :D A w Ligurii będę 21 lipca, jak dobrze spojrzałam :D Napisz do mnie na priv, to się zgadamy :D

      Usuń
  2. No trudno też masz prawo na wakacje,a nie my cię ciągle męczymy o rozdziały.
    Dziękuję i także życzę szczęśliwych i radosnych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Zostałaś/eś nominowana/ny do Liebster Award! Info u mnie na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://why-are-you-doing-this-one-direction.blogspot.com/

      Usuń

Każdy komentarz to zachęta do dalszego pisania! :D <3