sobota, 6 września 2014

Informacja.

Kochani, ostatnimi czasy co raz bardziej zauważam spadek komentarzy na tym blogu. Wcześniej w jeden dzień robicie limit komentarzy, a teraz? Nie to, że się czepiam, ale widząc przez cały dzień 14 komentarzy, jest naprawdę dołujące i od razu sobie myślę co jest nie tak w tym opowiadaniu. Może w ogóle powinnam przestać go pisać? Dzisiaj się nawet nad tym zastanawiałam i chyba takie wyjście tylko mi już pozostaje. Wiem, że jest tutaj kilku wiernych czytelników, którzy piszą mi, żebym się nie przejmowała, że wszystko z czasem wróci do normy... ale teraz właśnie moja chęć do pisania podupadła i nie mam w ogóle ochoty jak na razie na kontynuowanie tego opowiadania, choć bardzo bym chciała to zrobić, bo przygotowałam dla was bardzo fascynującą część. 

Proszę was o jedno : ZOSTAWCIE CHOCIAŻ W KOMENTARZU KROPKĘ LUB COKOLWIEK, WAŻNE, ŻE ZOSTAWILIŚCIE PO SOBIE ŚLAD! 

Bardzo mi na tym zależy i nie chcę rezygnować z COD, bo to opowiadanie jest dla mnie jak dziecko, które pielęgnuję od tygodni i staram się by wam się podobało. 

Jest warunek! Czyli wasza last chance! 

30 komentarzy pod tym rozdziałem + coś, czego brakuje w opowiadaniu i mogłabym dodać i postaram się dodać rozdział w środę, a jak uda mi się wcześniej, to będzie wcześniej. To jest mój warunek, inaczej... to będzie koniec City Of Death, przynajmniej na jakiś czas. 

30 komentarzy = NOWY ROZDZIAŁ

K.

37 komentarzy:

  1. Moim zdaniem opowiadaniu nic nie brakuje.
    Jest swietne takie jakim jest bo to jest jakby twój świat i to ty tam żądzisz i ustalasz zasady.
    Jeśli ktoś nie pisze komów a przeczyta to moim zdaniem nie szanuje twojej pracy.
    Ja sie przyznam wczoraj przeczytalam Deadly Angel i nie napisalam koma poniewaz bylam na miescie a i tak czytalam jak mama mnie nie potrzebowała. A w domu później nie mialam neta i zaraz napisze kom bo każdy kto k czyta twoje opowiadania wie jak licza sie dla cb komy :)
    Prosze nie rezygnuj Z tego ff jest swietne i juz bardzo w czułam się w historię Lou i Lily. ..
    Mam nadzieje ze nie zawiesisz bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. opowiadanie jestswietne, nie rezygnuj z niego, a to ze ludzie nie komentuja bo np cos im sie nie podoba to ich strata bo jak nie napisza ci szczerze co sadza o danym rozdziale to ty nie bedziesz wiedziec i zwracac na to uwagi
    prosze nierezygnuj z tego ff bo jest swietne i rozni sie od kazdego innego tu sa wampy noci lowcy itp. a nie ze gl boh to brutal gwalci dziewczyne a ona mu przebacza i zyja dlugo i niby szczesliwie
    to tyle na ten temat
    Pisze je i nie rezygnuj

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog jest super. :) niczego nie trzeba zmieniać :3 nie rezygnuj z niego przez jakiś leniow ktorym nie chce sie komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opowiadanie jest naprawdę świetne niczego mu nie brakuje. Nie możesz przestać pisać :( bo jak nie będziesz pisała to się zabiję !!! Bez twojego bloga nie mogę żyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog jest naprawdę świetny. Problem w tym, że sama się przyłapałam na tym, że nie komentuje, bo albo ktoś nagle mnie zawoła, a czasami po prostu mi się nie chce. Ale zmienię to. Smutne jest jednak to, że są osoby, które piszą bloga i nie mają ani jednego komentarza. I jakoś piszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz dalej, bo lubię tego bloga :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz i nie przestawaj za bardzo go kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Błagam nie przestawaj! Już nie mogę się doczekać +18!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PJONA ja tak samo ! Nahbardziej na to czekam ahah !
      Ps. Ja zbokiem nie jestem

      Usuń
  9. Opowiadanie jest po prostu zajebiste. Kocham go czytać. Tak jak każdy twój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  10. KOCHAM I lov ju ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. OPowiadaie jest super prosze nie kończ go <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje opowiadania są najlepsze<3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Opowiadanie jest świetne. Nie zawieszaj go. Załamie się. To jjest cudowne i mam nadzieję ze niedługo będzie kolejny rozdział :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham to opowiadanie i jest świetne. Ale nie mam czasu wchodzić w tygodniu bo od samego rozpoczęcia szkoły już mnie męczą i jestem zawalona tym wszystkim(a dopiero jestem w 2 gim)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisz dalej to opowiadanie jest super

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosze nie rób mi tego ! Pisz dalej !
    Obiecuje będe teraz zostawiała nawet 10 komentarzy.jak.chcesz Obiecuje ! Tylko pisz dalej !

    OdpowiedzUsuń
  17. Pisz dalej, jest cudowne <3 <3

    A tak przy okazji
    http://destination-angels.blogspot.com/
    Zapraszam do czytania, komentowania i dodawania się do obserwowanych.
    Na razie tylko bohaterowie, ale nie długo pojawi się prolog.
    W pierwszej notce jest również zwiastun, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisz dalej opowiadanie jest cudowne <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic nie brakuje w tym opowiadaniu ono jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie waż się przestać pisać tego opowiadania! Jest idealne w każdym słowie :D + naprawdę przepraszam, że nie komentuje rozdziałów na Twoich blogach, ale czytam na telefonie i bardzo ciężko się pisze, a jak jeszcze mi się internet rozłączy to już mnie nerwica bierze! Pozdrawiam i weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Blog wspaniały więc nie warz się zawieszać lub kończyć bloga. Próbuję komentować rozdziały regularnie ale czasami mam tyle zadania że nie daję rady przeczytać ,a co dopiero skomentować :I
    Z niecierpliwością czekam na następny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze dwa kom i nowy rozdział postarać się ! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super,piszesz nie mam żadenego ale

    OdpowiedzUsuń
  24. jeśli mam być szczera:
    jesteś najlepszą pisarką fanfiction. mówię to od serca - przeczytałam nie jednego bloga, jednak żaden nie potrafił mnie doprowadzać do takiego stanu psychicznego xd dzięki Twoim blogom polubiłam czytanie ;p
    kocham.

    OdpowiedzUsuń
  25. Prosze pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  26. Pisz dalej jest świetne :D
    Luśka xd

    OdpowiedzUsuń
  27. Błagam nie przestawaj uzależniłam się od tego i nie chcę żebyś przestała !! ;-; !!! KC <3

    OdpowiedzUsuń
  28. moim zdaniem to przez szkołe ;) ja na moim blogu mam 7 komów i się cieszę xD nie kończ opowiadania, bo go kacham <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Opowiadanie już jest zajebiste i wg. mnie nic w nim nie brakuje :* Nie! Nie Kończ go!

    OdpowiedzUsuń
  30. Opowiadanie jest świetne i nic mu nie brakuje także proszę pisz dalej. :*
    Chciałam przeprosić ze wgl nie komentuje tu rozdziałów ale szczerze mówiąc dopiero nie dawno udało mi się przeczytać wszystkie rozdziały bo w wakacje nie miałam okazji jeszcze raz przepraszam i postaram się już komentować jeśli będziesz pisać. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba troszkę przesadzasz.! A opowiadanie jest na prawdę dobre :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to zachęta do dalszego pisania! :D <3