poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Ogłoszenie!

Kochani, ze względu na zbliżające się egzaminy w tym tygodniu i do środy następnego nie pojawi się żaden rozdział, gdyż po prostu nie mam czasu :/ Test to już nie przelewki, zależy mi na szkole i chcę by wyniki z niego były jak najlepsze :):) Mam nadzieję, że rozumiecie :D W między czasie będę pisała rozdziały na przód ( jeśli przypadkiem nie zasnę twarzą w monitorze laptopa ). No i będę wstawiała w miarę regularnie rozdziały na wattpada, gdyż mam wszystko napisane i z tym akurat problemu nie ma :D

Do zobaczenia! :D

16 komentarzy:

  1. rozumiem, mam ten sam problem xd powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na jeszcze . Niech bd w ciąży; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok powoszenia na testach ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też właśnie pisałam te okropne egzaminy :/ Mam nadzieje, że ci dobrze poszło ;) Nie moge się doczekać next'a :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy pojawi się rozdział??

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy rozdział??

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnie, powoli go kończę, CIERPLIWOŚCI XDD nie rozdwoję się XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do zapisywania się na nowy spis
    http://dreamlandblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział pliss

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to zachęta do dalszego pisania! :D <3