czwartek, 19 czerwca 2014

Welcome!

Więc witajcie na moim nowym blogu City Of Death, Louis Tomlinson Fanfiction :D
Znowu zaczynam wszystko od początku... To aż takie dziwne wiecie? Czuję taką presję, czy moje kolejne opowiadanie podpadnie wam do gustu. :D

Jeśli już jesteśmy w jego temacie...

Jeśli lubicie fantastykę, dużo miłości i krwi, to opowiadanie jest właśnie dla was. Ci którzy czytali Dary Anioła i Wampiry z Morganville, będą wiedzieli dlaczego wybrałam akurat te książki, aby zrobić z tego fanfiction :D A między innymi w roli głównej jest nasz Louis, więc to tylko doda charakteru temu opowiadania i nutki tajemniczości ;)

Blog zostanie rozpoczęty dopiero wtedy, gdy zakończę swoje oba blogi : 



A to już nastąpi bardzo niedługo, więc spodziewajcie się newsów na początku wakacji :)  

Wkrótce dodam na stronę opis bohaterów, zwiastun oraz prolog! Posiadam obecnie już prawie 4 rozdziały tego opowiadania i mówię wam :

Będzie się działo! :D


Będę was trzymać w niecierpliwości, a wiem, że są takie osoby, które nie mogą się doczekać tego opowiada, a w nich jestem ja :D 

Do zobaczenia! 

K.


6 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moge sie doczekac juz :D pewnie bedzie ciekawy jak kazdy twoj blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze go nie ma ,a ja już wiem że go pokocham w końcu jak tu nie kochać bloga Klaudii? I to jeszcze z moim Lou???

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPCIOO ;3
    mi na pewno podpadnie do gustu! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jeee ! Nareszcie Lou ..jestem w 100% pewna że będzie tak zajebisty jak MB :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie tajemniczo..........SUPER!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to zachęta do dalszego pisania! :D <3